Regulamin
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejsze ogólne warunki handlowe (dalej „warunki handlowe”) zostały wydane zgodnie z § 1751 i nast. ustawy nr 89/2012 Sb., Kodeks cywilny (dalej „Kodeks cywilny”)
Ivo Formánek / Zavazto.cz
NIP: 09232508
VAT: CZ8601233553
z siedzibą: Křišťanova 889/13, 130 00 Praha
dane kontaktowe:
email: info@zavazto.cz
telefon: +420 731 854 282 (uzyskania informacji o zamówieniu tel: 781 589 365)
(dalej „sprzedawca”)
2. Niniejsze warunki handlowe regulują wzajemne prawa i obowiązki sprzedawcy oraz osoby fizycznej, która zawiera umowę kupna poza swoją działalnością gospodarczą jako konsument lub w ramach swojej działalności gospodarczej (dalej „nabywca”) za pośrednictwem interfejsu internetowego dostępnego na stronie internetowej dostępnej pod adresem www.zavazto.cz (dalej „sklep internetowy”).
3. Postanowienia warunków handlowych są integralną częścią umowy kupna. Odmienne ustalenia w umowie kupna mają pierwszeństwo przed postanowieniami niniejszych warunków handlowych.
4. Niniejsze warunki handlowe i umowa kupna są sporządzane w języku czeskim.
II. Informacje o towarze i cenach
1. Informacje o towarze, w tym ceny poszczególnych produktów oraz ich główne właściwości, są podane przy każdym towarze w katalogu sklepu internetowego. Ceny towarów są podane wraz z podatkiem VAT, wszystkimi związanymi opłatami i kosztami zwrotu towaru, jeśli taki towar nie może być zwrócony zwykłą pocztą z racji swojej specyfiki. Ceny towarów obowiązują przez czas, w którym są wyświetlane w sklepie internetowym. Postanowienie to nie wyklucza możliwości zawarcia umowy kupna na indywidualnie uzgodnionych warunkach.
2. Wszystkie prezentacje towaru umieszczone w katalogu sklepu internetowego mają charakter informacyjny i sprzedawca nie jest zobowiązany do zawarcia umowy kupna w odniesieniu do tego towaru.
3. W sklepie internetowym zamieszczone są informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostarczeniem towaru. Informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostarczeniem towaru podane w sklepie internetowym obowiązują tylko w przypadkach, gdy towar jest dostarczany na terytorium Czech.
4. Ewentualne rabaty od ceny zakupu towaru nie mogą być łączone, chyba że sprzedawca uzgodni z nabywcą inaczej.
III. Zamówienie i zawarcie umowy kupna
1. Koszty związane z używaniem środków komunikacji na odległość w związku z zawarciem umowy kupna (koszty połączenia internetowego, koszty rozmów telefonicznych) ponosi kupujący. Koszty te są zgodne z podstawową stawką.
2. Kupujący może złożyć zamówienie na towary na dwa sposoby:
a. Za pośrednictwem swojego konta klienta, jeżeli uprzednio zarejestrował się w sklepie internetowym,
b. Poprzez wypełnienie formularza zamówienia bez rejestracji.
3. Podczas składania zamówienia kupujący wybiera towar, liczbę sztuk towaru, sposób płatności oraz dostawy.
4. Przed wysłaniem zamówienia kupujący ma możliwość sprawdzenia i zmiany danych wprowadzonych do zamówienia. Zamówienie zostaje wysłane sprzedawcy po kliknięciu przycisku „Wyślij zamówienie”. Dane podane w zamówieniu są uważane przez sprzedawcę za poprawne. Warunkiem ważności zamówienia jest wypełnienie wszystkich obowiązkowych pól formularza zamówienia oraz potwierdzenie przez kupującego, że zapoznał się z niniejszymi warunkami handlowymi.
5. Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia sprzedawca wysyła kupującemu potwierdzenie otrzymania zamówienia na adres e-mail podany przez kupującego podczas składania zamówienia. Potwierdzenie to uznaje się za zawarcie umowy.
6. W przypadku, gdy sprzedawca nie jest w stanie spełnić któregoś z wymagań określonych w zamówieniu, wysyła kupującemu na jego adres e-mail zmienioną ofertę. Zmieniona oferta uznawana jest za nową propozycję umowy kupna, a umowa kupna zostaje zawarta w takim przypadku po potwierdzeniu przez kupującego przyjęcia tej oferty i wysłaniu potwierdzenia na adres e-mail sprzedawcy podany w niniejszych warunkach handlowych.
7. Wszystkie zamówienia przyjęte przez sprzedawcę są wiążące. Kupujący może anulować zamówienie telefonicznie pod numerem telefonu lub e-mailem sprzedawcy podanym w niniejszych warunkach handlowych.
8. W przypadku oczywistego błędu technicznego po stronie sprzedawcy przy podawaniu ceny towaru w sklepie internetowym lub podczas składania zamówienia, sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczenia towaru kupującemu po tej oczywiście błędnej cenie, nawet jeśli kupujący otrzymał automatyczne potwierdzenie otrzymania zamówienia zgodnie z niniejszymi warunkami handlowymi. Sprzedawca poinformuje kupującego o błędzie niezwłocznie i wyśle kupującemu zmienioną ofertę na jego adres e-mail. Zmieniona oferta uznawana jest za nową propozycję umowy kupna, a umowa kupna zostaje zawarta po potwierdzeniu przez kupującego przyjęcia tej oferty i wysłaniu potwierdzenia na adres e-mail sprzedawcy.4. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
IV. Konto klienta
1. Na podstawie rejestracji dokonanej przez kupującego w sklepie internetowym, kupujący może uzyskać dostęp do swojego konta klienta. Z konta klienta kupujący może składać zamówienia na towary. Kupujący może również zamawiać towary bez rejestracji.
2. Podczas rejestracji konta klienta i składania zamówienia, kupujący jest zobowiązany podawać wszystkie dane prawidłowo i rzetelnie. Kupujący jest zobowiązany do aktualizacji danych w swoim koncie klienta w przypadku jakiejkolwiek ich zmiany. Dane podane przez kupującego w koncie klienta i podczas składania zamówienia są uznawane przez sprzedawcę za prawidłowe.
3. Dostęp do konta klienta zabezpieczony jest nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący jest zobowiązany do zachowania poufności informacji niezbędnych do dostępu do swojego konta klienta. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nadużycia konta klienta przez osoby trzecie.
4. Kupujący nie ma prawa umożliwiać korzystania z konta klienta osobom trzecim.
5. Sprzedawca może usunąć konto użytkownika, zwłaszcza w przypadku, gdy kupujący nie korzysta z konta przez dłuższy czas lub gdy kupujący narusza swoje obowiązki wynikające z umowy kupna i niniejszych warunków handlowych.
6. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto klienta może być niedostępne w sposób ciągły, zwłaszcza w związku z koniecznym utrzymaniem sprzętu i oprogramowania sprzedawcy, lub ewentualnym utrzymaniem sprzętu i oprogramowania osób trzecich.
V. Warunki płatności i dostawy towaru
1. Kupujący może uiścić cenę towaru oraz ewentualne koszty związane z dostawą towaru zgodnie z umową kupna następującymi metodami:
- dla płatności w PLN bezgotówkowo przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy nr93 1020 1026 0000 1502 0666 5337, prowadzony przezPKO Bank Polski
- dla płatności w EUR bezgotówkowo przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy nr93 1020 1026 0000 1502 0666 5337, prowadzony przezPKO Bank Polski
- bezgotówkowo kartą płatniczą za pośrednictwem bramki płatniczej Gopay
- bezgotówkowo przelewem na rachunek sprzedawcy za pośrednictwem bramki płatniczej Gopay
- gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym w punktach odbioru przesyłek, DPD
2. Razem z ceną zakupu kupujący jest zobowiązany uiścić sprzedawcy koszty związane z pakowaniem i dostawą towaru w uzgodnionej wysokości. O ile nie zaznaczone jest inaczej, cena zakupu obejmuje również koszty związane z dostawą towaru.
3. W przypadku płatności gotówkowej cena zakupu jest płatna przy odbiorze towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej cena zakupu jest płatna w ciągu 7 dni od zawarcia umowy kupna.
4. W przypadku płatności za pośrednictwem bramki płatniczej kupujący postępuje zgodnie z instrukcjami odpowiedniego dostawcy płatności elektronicznych.
5. W przypadku płatności bezgotówkowej zobowiązanie kupującego do uiszczenia ceny zakupu uznaje się za spełnione w momencie zaksięgowania odpowiedniej kwoty na rachunku bankowym sprzedawcy.
6. Sprzedawca nie wymaga od kupującego zaliczki ani żadnej innej podobnej płatności przed wysłaniem towaru. Uiszczenie ceny zakupu przed wysłaniem towaru nie jest zaliczką.
7. Zgodnie z ustawą o ewidencji przychodów sprzedawca jest zobowiązany wystawić kupującemu paragon. Jednocześnie jest zobowiązany do zarejestrowania otrzymanego przychodu u właściwego organu skarbowego online, a w przypadku awarii technicznej najpóźniej w ciągu 48 godzin.
8. Towar jest dostarczany kupującemu:
- na adres wskazany przez kupującego w zamówieniu
- za pośrednictwem punktu odbioru na adres punktu odbioru wskazany przez kupującego
9. Wybór metody dostawy odbywa się podczas składania zamówienia.
10. Koszty dostawy towaru w zależności od sposobu wysyłki i odbioru towaru są podane w zamówieniu kupującego oraz w potwierdzeniu zamówienia sprzedawcy. W przypadku, gdy sposób dostawy jest uzgodniony na podstawie specjalnego żądania kupującego, kupujący ponosi ryzyko i ewentualne dodatkowe koszty związane z tym sposobem dostawy.
11. Jeśli sprzedawca zgodnie z umową kupna jest zobowiązany dostarczyć towar na miejsce wskazane przez kupującego w zamówieniu, kupujący jest zobowiązany odebrać towar przy dostawie. W przypadku, gdy z powodu okoliczności po stronie kupującego konieczne jest ponowne dostarczenie towaru lub dostarczenie innym sposobem niż wskazano w zamówieniu, kupujący jest zobowiązany pokryć koszty związane z ponowną dostawą towaru lub koszty związane z innym sposobem dostawy.
12. Przy odbiorze towaru od przewoźnika kupujący jest zobowiązany sprawdzić integralność opakowań towaru i w przypadku jakichkolwiek wad niezwłocznie zgłosić je przewoźnikowi. W przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania, które może świadczyć o nieuprawnionym dostępie do przesyłki, kupujący nie musi przyjąć przesyłki od przewoźnika.
13. Sprzedawca wystawi kupującemu dokument podatkowy – fakturę. Dokument podatkowy zostanie dołączony do dostarczanego towaru.
14. Kupujący nabywa prawo własności towaru po zapłaceniu pełnej ceny zakupu towaru, w tym kosztów dostawy, nie wcześniej jednak niż po odbiorze towaru. Odpowiedzialność za przypadkową utratę, uszkodzenie lub zaginięcie towaru przechodzi na kupującego w momencie odbioru towaru lub w momencie, gdy kupujący powinien był odebrać towar, ale wbrew umowie kupna tego nie uczynił.
VI. Odstąpienie od umowy
1. Kupujący, który zawarł umowę kupna poza swoją działalnością gospodarczą jako konsument, ma prawo odstąpić od umowy kupna.
2. Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni:
- od dnia otrzymania towaru,
- od dnia otrzymania ostatniej dostawy towaru, jeśli przedmiotem umowy jest kilka rodzajów towarów lub dostawa kilku części,
- od dnia otrzymania pierwszej dostawy towaru, jeśli przedmiotem umowy jest regularna, cykliczna dostawa towaru.
3. Kupujący nie ma prawa odstąpić od umowy kupna w następujących przypadkach:
- świadczenie usług, jeśli zostały one wykonane za jego wyraźną zgodą przed upływem terminu na odstąpienie od umowy i sprzedawca przed zawarciem umowy poinformował kupującego, że w takim przypadku nie ma prawa do odstąpienia od umowy,
- dostawa towaru lub usługi, której cena zależy od wahań rynku finansowego niezależnych od sprzedawcy, które mogą wystąpić w trakcie terminu na odstąpienie od umowy,
- dostawa towaru, który został dostosowany do życzenia kupującego lub dla jego osoby,
- dostawa towaru, który podlega szybkiemu zepsuciu, oraz towaru, który po dostawie został nieodwracalnie wymieszany z innym towarem,
- dostawa towaru w zamkniętym opakowaniu, które kupujący usunął, a z przyczyn higienicznych nie można go zwrócić,
- dostawa nagrań dźwiękowych lub wideo albo programu komputerowego, jeśli kupujący naruszył ich oryginalne opakowanie,
- dostawa gazet, periodyków lub czasopism,
- dostarczenie treści cyfrowej, jeśli nie została dostarczona na nośniku materialnym i została dostarczona za wyraźną zgodą kupującego przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, a sprzedawca przed zawarciem umowy poinformował kupującego, że w takim przypadku nie ma prawa do odstąpienia od umowy,
- w innych przypadkach określonych w § 1837 Kodeksu cywilnego.
4. Aby dotrzymać terminu na odstąpienie od umowy, kupujący musi wysłać oświadczenie o odstąpieniu w terminie na odstąpienie od umowy.
5. Odstąpienie od umowy kupna należy przesłać na adres e-mailowy lub adres doręczeniowy sprzedawcy podany w niniejszych warunkach handlowych. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi kupującemu odbiór formularza.
6. Kupujący, który odstąpił od umowy, jest zobowiązany zwrócić sprzedawcy towar w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Kupujący ponosi koszty związane z odesłaniem towaru sprzedawcy, nawet jeśli towar z powodu swojej natury nie może być zwrócony zwykłą drogą pocztową.
7. Jeśli kupujący odstępuje od umowy, sprzedawca niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy, zwróci wszystkie środki pieniężne, w tym koszty dostawy towaru od sprzedawcy do kupującego, które od niego otrzymał, w ten sam sposób. Sprzedawca zwróci środki pieniężne kupującemu innym sposobem tylko wtedy, gdy kupujący się na to zgodzi i jeśli nie wiąże się to z dodatkowymi kosztami.
8. Jeśli kupujący wybrał sposób dostawy towaru inny niż najtańszy sposób oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca zwróci kupującemu koszty dostawy towaru w wysokości odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi dostawy towaru.
9. Jeśli kupujący odstępuje od umowy kupna, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu otrzymanych środków pieniężnych kupującemu przed tym, jak kupujący zwróci towar lub udowodni, że odesłał towar sprzedawcy.
10. Towar musi zostać zwrócony przez kupującego w stanie nieuszkodzonym, niezniszczonym i czystym, a jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu. Sprzedawca ma prawo jednostronnie potrącić roszczenie kupującego o zwrot ceny zakupu z tytułu szkód powstałych na towarze.
11. Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy kupna z powodu wyczerpania zapasów, niedostępności towaru, lub gdy producent, importer lub dostawca towaru wstrzymał produkcję lub import towaru. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje kupującego za pośrednictwem adresu e-mailowego podanego w zamówieniu i zwróci w ciągu 14 dni od ogłoszenia o odstąpieniu od umowy wszystkie środki pieniężne, w tym koszty dostawy, które od niego otrzymał, w ten sam sposób lub w sposób wskazany przez kupującego.
VII. Prawa z tytułu wadliwego wykonania umowy
1. Sprzedawca odpowiada przed kupującym, że towar przy odbiorze nie ma wad. W szczególności sprzedawca odpowiada kupującemu, że w momencie odbioru towaru:
- towar ma cechy, które strony ustaliły, a jeśli ustalenia nie były poczynione, ma takie cechy, które sprzedawca lub producent opisali, lub które kupujący oczekiwał w związku z naturą towaru i na podstawie reklamy przez nich prowadzonej,
- towar nadaje się do celu, do którego sprzedawca wskazuje, że ma być użyty, lub do którego towar tego rodzaju jest zazwyczaj używany,
- towar odpowiada jakością lub wykonaniem wzorcowi lub próbie, jeśli jakość lub wykonanie zostało określone na podstawie wzorca lub próby,
- towar jest w odpowiedniej ilości, miarze lub wadze i
- towar spełnia wymagania przepisów prawnych.
2. Jeśli wada ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od odbioru towaru przez kupującego, uznaje się, że towar był wadliwy już przy odbiorze. Kupujący ma prawo dochodzić roszczeń z tytułu wady, która występuje w towarze konsumpcyjnym w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od odbioru. Niniejsze postanowienie nie ma zastosowania do towaru sprzedawanego w obniżonej cenie z powodu wady, dla której ustalono niższą cenę, do zużycia towaru spowodowanego jego normalnym użytkowaniem, do towaru używanego z powodu wady odpowiadającej stopniowi używania lub zużycia, które towar miał przy odbiorze przez kupującego, lub jeśli wynika to z natury towaru.
3. W przypadku wystąpienia wady kupujący może zgłosić reklamację sprzedawcy i żądać:
- wymiany na nowy towar,
- naprawy towaru,
- odpowiedniego rabatu z ceny zakupu,
- odstąpienia od umowy.
4. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy:
- jeśli towar ma istotną wadę,
- jeśli nie może prawidłowo używać rzeczy z powodu powtarzającego się występowania wady lub wad po naprawie,
- przy większej liczbie wad towaru.
5. Sprzedawca jest zobowiązany przyjąć reklamację w każdym punkcie sprzedaży, w którym możliwe jest przyjęcie reklamacji, a także w siedzibie lub miejscu prowadzenia działalności. Sprzedawca jest zobowiązany wydać kupującemu pisemne potwierdzenie, w którym określi, kiedy kupujący zgłosił roszczenie, co jest przedmiotem reklamacji i jaką metodę rozpatrzenia reklamacji kupujący żąda, a także potwierdzenie daty i sposobu rozpatrzenia reklamacji, w tym potwierdzenie wykonania naprawy i czasu jej trwania, ewentualnie pisemne uzasadnienie odmowy reklamacji.
6. Sprzedawca lub upoważniony pracownik zdecyduje o reklamacji niezwłocznie, w przypadku bardziej skomplikowanych spraw w ciągu trzech dni roboczych. Do tego terminu nie wlicza się czas potrzebny, w zależności od rodzaju produktu lub usługi, na fachową ocenę wady. Reklamacja, w tym usunięcie wady, musi być rozpatrzona niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, chyba że sprzedawca uzgodni z kupującym dłuższy termin. Upływ tego terminu bez skutku uznaje się za istotne naruszenie umowy i kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna. Za moment zgłoszenia reklamacji uznaje się moment, w którym oświadczenie woli kupującego (dochodzi roszczenia z tytułu wadliwego wykonania umowy) dotrze do sprzedawcy.
7. Sprzedawca pisemnie informuje kupującego o wyniku reklamacji.
8. Prawo do roszczeń z tytułu wadliwego wykonania umowy nie przysługuje kupującemu, jeśli przed odbiorem towaru wiedział, że towar ma wadę, lub jeśli kupujący sam spowodował wadę.
9. W przypadku uzasadnionej reklamacji kupujący ma prawo do zwrotu racjonalnie poniesionych kosztów związanych z dochodzeniem reklamacji. Prawo to kupujący może dochodzić u sprzedawcy w terminie do miesiąca po upływie okresu gwarancyjnego.
10. Kupujący ma prawo wyboru sposobu reklamacji.
11. Prawa i obowiązki stron umowy dotyczące praw z tytułu wadliwego wykonania umowy regulują przepisy § 1914-1925, § 2099-2117 oraz § 2161-2174 Kodeksu cywilnego oraz ustawa nr 634/1992 Dz.U., o ochronie konsumentów.
12. Dalsze prawa i obowiązki stron związane z odpowiedzialnością sprzedawcy za wady regulują przepisy regulaminu reklamacyjnego sprzedawcy.
VIII. Dostarczanie
1. Strony umowy mogą wszelką korespondencję pisemną dostarczać sobie nawzajem za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2. Kupujący dostarcza sprzedawcy korespondencję na adres e-mail podany w niniejszych warunkach handlowych. Sprzedawca dostarcza kupującemu korespondencję na adres e-mail podany w jego koncie klienta lub w zamówieniu.
IX. Pozasądowe rozwiązywanie sporów
1. Do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich wynikających z umowy kupna-sprzedaży właściwa jest Czeska Inspekcja Handlowa, z siedzibą przy ul. Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, NIP: 000 20 869, adres internetowy: https://adr.coi.cz/cs. Platformę do rozwiązywania sporów online, dostępną pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr, można wykorzystać do rozwiązywania sporów między sprzedawcą a kupującym wynikających z umowy kupna-sprzedaży.
2. Europejskie Centrum Konsumenckie Czechy, z siedzibą przy ul. Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, adres internetowy: http://www.evropskyspotrebitel.cz, jest miejscem kontaktowym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie rozwiązywania sporów konsumenckich online oraz zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 2006/2004 i dyrektywę 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie rozwiązywania sporów konsumenckich online).
3. Sprzedawca jest uprawniony do sprzedaży towarów na podstawie zezwolenia na działalność gospodarczą. Nadzór nad działalnością gospodarczą wykonuje odpowiedni urząd ds. działalności gospodarczej w ramach swojej kompetencji. Czeska Inspekcja Handlowa sprawuje w określonym zakresie nadzór nad przestrzeganiem ustawy nr 634/1992 Sb., o ochronie konsumentów.
X. Postanowienia końcowe
1. Wszystkie ustalenia między sprzedawcą a kupującym podlegają prawu Republiki Czeskiej. Jeżeli stosunek wynikający z umowy kupna-sprzedaży zawiera element międzynarodowy, strony ustalają, że stosunek ten podlega prawu Republiki Czeskiej. Niniejsze postanowienie nie narusza praw konsumenta wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawnych.
2. Sprzedawca nie jest związany żadnymi kodeksami postępowania w rozumieniu § 1826 ust. 1 lit. e) czeskiego kodeksu cywilnego.
3. Wszelkie prawa do strony internetowej sprzedawcy, w tym prawa autorskie do treści, w tym układ strony, zdjęcia, filmy, grafiki, znaki towarowe, logo oraz inne treści i elementy, należą do sprzedawcy. Zabronione jest kopiowanie, modyfikowanie lub inne korzystanie ze strony internetowej lub jej części bez zgody sprzedawcy.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikłe z interwencji osób trzecich w sklep internetowy lub z jego użycia w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem. Kupujący nie może korzystać ze sklepu internetowego w sposób, który mógłby negatywnie wpłynąć na jego funkcjonowanie i nie może wykonywać żadnych działań, które mogłyby umożliwić sobie lub osobom trzecim nieuprawnione ingerencje lub nieuprawnione używanie oprogramowania lub innych składników tworzących sklep internetowy oraz używać sklepu internetowego lub jego części czy oprogramowania w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem lub celem.
5. Kupujący przyjmuje na siebie ryzyko zmiany okoliczności w rozumieniu § 1765 ust. 2 czeskiego kodeksu cywilnego.
6. Umowa kupna-sprzedaży wraz z warunkami handlowymi jest archiwizowana przez sprzedawcę w formie elektronicznej i nie jest dostępna.
7. Sprzedawca może zmieniać lub uzupełniać treść warunków handlowych. Niniejsze postanowienie nie narusza praw i obowiązków powstałych w okresie obowiązywania poprzedniej wersji warunków handlowych.
Niniejsze warunki handlowe wchodzą w życie 1.11.2019.